Blog pensat per comunicar idees, opinió, propostes i raons per intercanviar amb tot el món
Actualitza per a canviar l′imatge ;)

Nous llenguatges

La publicitat i els mitjans ens sorprenen a cada pas. S’està inventant un model diferent de comunicar-se i l’estem veient. Acciona i E-On, empreses del sector energètic, transmeten missatges amb la publicitat encartada als diaris espanyols, relacionades amb l’opa a Endesa per part d’E-On.
A Europa no estem acostumats a que les franquícies lluitin directament en el mercat publicitari, però a Amèrica és normal que Coca-Cola i Pepsi-Cola es facin de tot en anuncis i spots.
Creen el sentiment en la gent de que tot és més veritat, ara que el valor afegit del món publicitari i àudiovisual és insuflar veritat a tot allò que es diu i es fa, reality shows inclosos.
Al darrera però ja sabem que el que hi ha és una lluita ferotge pels diners i el control de les empreses, que és el que en realitat està passant amb Endesa, guanyadora de quantitats ingents de diners en aquesta aposta on tots hi juguen, publicitat inclosa.

Comparteix:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Meneame
  • TwitThis

Cap Comentari
» Subscriu-te al RSS dels comentaris

No hi ha comentaris encara...

Sigui el primer en comentar aquest article.

Deixa un Comentari

XHTML: Si vols, pots utilitzar aquestes etiquetes XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>